ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    2. desember - tutorials og tutorials

    I dag har jeg sett litt på tutorials på www.w3schools.com etter anbefaling fra læreren. De var både hjelpsomme, og litt vanskelig. I og med at jeg skal prøve og bruke/lære CSS3 og HTML5 er det litt mer komplisert enn det lille jeg allerede kunne. Men dette kommer nok til å gå fint!

    Jeg har også laget skisser til å lage knapper, men jeg vet ikke helt om jeg kom frem til noen da jeg lagde litt forskjellige som forslag. Jeg ønsker jo gjerne at de skal være fine, og litt "spennende". I og med at jeg har brukt mesteparten av tiden min på å se på tutorials har jeg ikke fått gjort veldig mye - men noe er jo blitt gjort!

    Hade!

    "2. desember - tutorials og tutorials" was Posted On: Tuesday, December 13, 2011 @2:04 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.