ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    13. januar - Pikseletaten

    Hei!
    I dag hadde vi møte kl. 10.00 med Pikseletaten -
    Vi, Elise og jeg (Og Maren, men hun var syk, og kanskje Krister), har funnet ut at vi ønsker å bli med i Pikseletaten da dette er noe som virker spennende og egentlig veldig mye mer lærerrikt! Det ser også ut som om det er en del å gjøre. I tillegg trengte de visst oss veldig - i og med at den eneste som satt igjen var Caroline.
    I møtet fikk vi vite at Pikseletaten skal være med på Eidsvoll-mesterskap for UB (ungdomsbedrifter). Dette mesterskapet holdes på onsdag 18. januar, uheldgivis er vi på utdanningsmesse da, så vi får ikke deltatt, men vi hjelper til med forberedelse.

    Det ble litt slitsomt i og med at jeg måtte både fikse bloggen (det var mye problemer med den) og fordi jeg fikk jobben å, sammen med Caroline, planlegge/designe stand for messen.

    Alt i alt var dagen egentlig veldig spennende - det var også siste frist på å levere inn det vi hadde gjort, jeg hadde noen bilder på mobilen jeg prøver å legge inn så jeg kan legge de på bloggen når jeg har fikset den, men de vil ikke inn på PCen min for øyeblikket så jeg får ikke vist hva jeg har gjort så langt. Prøver jo selvfølgelig å ordne det så fort som mulig.

    Jeg er glad for å være med i Pikseletaten, og ser frem til de kommende månedene!


    "Sees" neste fredag!
    Ciao

    "13. januar - Pikseletaten" was Posted On: Friday, January 13, 2012 @2:26 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.