ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    3. februar - Web. Og setbacks?!

    God dag!


    I dag kl. 09:00 hadde vi et lite møte i Pikseletaten for å gå igjennom hva som hadde blitt gjort
    siden forrige gang og hva som skulle gjøres, vi fordelte oppgavene, og satte i gang!


    Jeg jobber fortsatt med web siden for Pikseletaten (www.pikseletaten.com). Og grunnet tidspress startet jeg arbeide med en gang. Da jeg har hatt litt "problemer" med siden tenkte jeg at jeg måtte abeide hardt og konsentrert ut dagen, og begynte derfor å planlegge litt.
    Kvelden før hadde jeg allerede jobbet litt med siden, men det var for det meste en skisse jeg hadde laget, og jeg har i tillegg ikke fått koblet DW opp mot domenet, og problemet ble derfor hvordan jeg skulle få den satt sammen og fått den live. Jeg valgte å se på litt tutorials på nettet for å se om disse kunne hjelpe meg med dette, men jeg kom ikke så veldig langt.




    Etter lunsj bestemte jeg meg for å gå og snakke med Camilla, hun hjalp meg en del med hva jeg kunne gjøre for at siden skulle bli bedre, og hvordan jeg kunne gjøre det på enklest mulig måte - uheldigvis gikk det litt fort i svingene, og det jeg hadde gjort ble slettet - ctrl+z fungerte ikke, og jeg måtte starte på nytt.

    Men siden jeg allerede har gjort det en gang, og siden ikke var ferdig uansett ser jeg ikke på dette som et kjempestort problem.. Det løser seg nok!!



    Jeg og Krister hjalp også Elise litt med brosjyren, mest med teksten, men også litt på designet, da den skulle leveres kl. 14:00. På slutten av dagen måtte vi skrive ut prøveeksemplarer, dette ble jo bare tull. Fargene ville ikke bli slik de skulle være og det ble masse surr med at noen ting flyttet seg rundt på arket. Vi ble sittende ca. 2 timer over tiden til sånn rundt kl. 16:00. Og da dro vi endelig hjem!

    "3. februar - Web. Og setbacks?!" was Posted On: Friday, February 3, 2012 @12:29 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.