ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    17. februar - Det er jo ikke sååå lenge til fylkesmessa!!!

    God ettermiddag!

    I dag jobbet vi en del med forberedelser til fylkesmessa. Vi hadde mange plakater igjen å printe etter
    forrige prøveeksemplarer, da Elise hadde gjort noen små endringer når det
    kom til farge og design. Vi trykket, kuttet og brettet, og trykket, kuttet og brettet, og trykket, kuttet og brettet.. og det var for det meste det vi gjorde HELE DAGEN! Utrolig nok, selv om vi jobbet og jobbet og jobbet, hele tiden - vi tok nesten ikke pause eller noenting. Vi fikk kun kuttet og brettet ca. 50 stk, og printet ut litt fler. Vi jobbet også, nok en gang, overtid til rundt kl. 15:30.






































    Og da dro vi hjem... for da var det vinterferie!!
    (Ble ikke så mye tekst da vi gjorde.... bare det samme hele dagen.)

    "17. februar - Det er jo ikke sååå lenge til fylkesmessa!!!" was Posted On: Friday, February 17, 2012 @2:29 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.