ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    2. mars - Fylkesmesse neste uke!!!

    Hei hei!

    Vi jobbet nok en gang med forberedelser il fylkesmessa, da den er neste torsdag! Vi reiste for det meste rundt hele dagen til Jessheim, Lillestrøm, osv. Vi måtte først på Nordea på Jessheim for å ta ut penger, uheldigvis var vi der en halvtime før det åpnet, så vi satt utenfor og ventet. Dessverre kunne de ikke gi oss penger fordi ingen av oss hadde Nordea personlig, eller noe, så da måtte vi videre til Lillestrøm. Etter at vi hadde tatt ut penger dro vi til Jessheim igjen for å handle lamper, drops, papir, duker, m.m. til standen.
    Vi (Elise, Maren, jeg og Krister) dro deretter tilbake på skolen for å fortsette å skrive ut, kutte og brette brosjyrer, mens Caroline og de andre kjørte til Bjerke trelast for å hente veggene til standen.
    Nok en gang ble det ca en og en halv time overtid, men da orket vi ikke mer, og dro hjem.


    !! Takk takk takk, til Krister og Johan som kjørte oss rundt overalt denne dagen !!

    "2. mars - Fylkesmesse neste uke!!!" was Posted On: Friday, March 2, 2012 @2:48 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.