ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    7. mars - Siste finish, nå må vi jobbe!

    God dag!

    I dag, i historietimen og etter skolen, måtte vi gjøre siste finish før fylkesmessa. Vi måtte lage kremmerhus og pakke disse. Etter noen timer reiste jeg hjem for å prøve, en siste gang, å få ut nettsiden, etter at Sofie i 2. hadde sagt at jeg kunne prøve Cyberduck - det gikk dårlig.

    De andre dro rett fra skolen, med alle tingene, til Lillestrøm. Mens jeg møtte de der. Vi satte opp standen og malte og skrudde og alt mulig annet. Vi var der i flere timer, og kom ikke hjem før rundt kl. 22:30. Slitsom, men lærerik, dag.

    "7. mars - Siste finish, nå må vi jobbe!" was Posted On: Wednesday, March 7, 2012 @2:59 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.