ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    8. mars - Fylkesmessa. Den er endelig her!


    Hei!

    Da var det fylkesmessa da! Det var egentlig på tide, med tanke på hvor mye tid vi har brukt på alle forberedelsene og alt til den! Vi byttet på å stå i standen. Maren, Elise og jeg startet som nr. 2. Vi byttet på så vi stod annenhver time, noe som var fint for da fikk vi regelmessig pauser og tid til å se oss litt rundt og sjekke ut våre konkurrenter. I starten skjedde det ikke så veldig mye. Vi stod for det meste bare der og ventet på at folk skulle gå forbi, og at vi kunne huke tak i noen som kanskje kunne være interessert i hva vi hadde å tilby. Så kom endelig maten. Kl. 12:00 ble det....... Pizza fra Peppes!!! Vi hadde spist det dagen før også, men den smakte ekstra godt der og da.
    Bilde er tatt av Margrete Garshol Tvedt


    Etter maten stod vi på standen igjen mens de andre spiste. Det kom en del folk innom som vi fikk snakket med og reklamert for Pikseletaten. Det var egentlig ganske gøy.

    Når klokken ble 16:30 var det på tide å begynne ned-pakking av standen. Vi fikk tatt ned alt sammen, bortsett ifra veggene på standen som vi ikke fikk skrudd helt ifra hverandre. Maren, Elise og jeg fikk lov til å dra tidligere pga prøveeksamen vår, men vi skulle jobbe litt mer mens de andre var på premieutdelingen, men det fikk vi ikke lov til av de som jobbet på messa - så da måtte vi dra hjem uten å gjøre det ferdig. Vi følte oss litt slemme for å dra før, men siden vi hadde prøveeksamen måtte vi nesten bare gjøre det.

    "8. mars - Fylkesmessa. Den er endelig her!" was Posted On: Thursday, March 8, 2012 @3:05 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.