ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Hei! Jeg heter Henrikke Christiane. Denne bloggen er til for at jeg skal kunne holde meg selv, mine venner og mine lærere oppdatert med hva jeg driver med innen BLT (Bilde, Lyd og Tekst). Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere hver fredag med bilder og tekst!

    like it?
    tagboard
    Add your tagboard code here or something!
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    9. mars - Prøveeksamen, ikke UB

    Hello!

    I dag har jeg ikke veldig mye å skrive i og med at vi jobbet med prøveeksamen i stedet for å jobbe med Pikseletaten. Det har ikke gått så veldig bra hittil, men vi får se hvordan det ender.

    "9. mars - Prøveeksamen, ikke UB" was Posted On: Friday, March 9, 2012 @3:18 AM | 0 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.